Dagbegeleiding Ouderen

Bij Stichting Appelbloesem bieden wij dagbegeleiding voor ouderen met vergeetachtigheid of dementie. Wij zijn gevestigd in Hilvarenbeek, in zorgactiviteitencentrum "De Ambrosiushof". Dit is een prachtige locatie die toegang geeft tot een grote tuin met daarin honderden soorten bomen, planten en struiken. Bezoekers kunnen bij ons dus uitstekend vertoeven! Samen met onze ervaren begeleiders kunnen bezoekers leuke activiteiten ondernemen. Daarbij is er voor iedere bezoeker voldoende ruimte om zichzelf te zijn. Bij Stichting Appelbloesem hechten wij namelijk grote waarde aan respect, maar natuurlijk ook aan veiligheid en gezelligheid.

Dagbegeleiding voor ouderen met vergeetachtigheid of dementie

Stichting Appelbloesem is er voor het individu die last heeft van vergeetachtigheid of dementie, maar toch nog goed in staat is leuke dingen te doen. Wij bieden de rust, beweging en gezelligheid die ieder mens nodig heeft, zonder dat wij daarbij de regie overnemen. In onze dagbegeleiding voor ouderen is genoeg te doen. Zo kunnen bezoekers genieten van onze bijzondere natuur, maar is het ook mogelijk activiteiten als knutselen, werken in de kas, muziek maken, puzzelen en spelletjes spelen te ondernemen. Daarnaast zijn er in onze uitgebreide tuin ook verschillende dieren te vinden, zoals pony's, geiten, honden, katten en kippen. Ook de echte dierenliefhebber beleeft bij ons dus een zeer gezellige dag!

Meer informatie over onze stichting?

Wilt u meer informatie over Stichting Appelbloesem? Bijvoorbeeld wat de mogelijkheden zijn voor dagbegeleiding voor ouderen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 013-591 34 36 of 06-160 86 014. Onze medewerkers beantwoorden graag al uw vragen.